2014年8月19日 星期二

誤中副車


年頭帶D仔去年檢……
以為小豬都太肥
原來只有吉哥哥臨界點……
4月開始慢慢放少些乾糧, 不放長糧怕他們餓啊!
平日見哥哥會去吃很多次乾糧……大大話話6至7次……希望可以幫哥哥吃少一點啊!
至於吃濕糧……一般哥哥的份量是蛋柚的一倍, 以個貓重量來計算……哥哥好古惑的……先吃自己的一會便移向柚柚方向吃柚柚的……柚柚亦很自然的移向蛋蛋的……以蛋蛋性格當然是讓給柚柚吃自己走開……之後哥哥再回到自己的碗埋尾……如是者媽媽要做實蕉守著哥哥不讓他移肉步……
以為哥哥會瘦一點, 怎料……竟然覺得柚柚瘦了……
怎算好呢?
唯有多點吃零食……
媽媽給蛋柚大大塊的再給哥哥小小塊的……嘻嘻…
迫哥哥運動應該是最有效的, 可是哥哥對玩具不太感興趣……只有活潑柚玩, 多有閩也參與……
家有肥貓到底可以怎樣?

16 則留言:

  1. 望落吉吉都唔係好肥啫 XP
    同柚柚蛋蛋講, 叫佢哋多 d 撩哥哥玩 hehe
    迫佢哋做運動又慘, 要佢哋節食又於心不忍, 食減肥糧得唔得??

    回覆刪除
  2. 望落吉吉都唔係好肥啫 X 2

    彈媽

    回覆刪除
  3. 哥哥咁古惑~哈
    哥哥話臨界啫, 都唔萛超標 :p

    回覆刪除
  4. 我家肥猪仔仲肥,我又係放长糧,好难減

    回覆刪除
  5. 戒乾糧,轉全濕糧,固定早晚兩餐,這方法可以同瘦貓增磅同肥貓減磅~

    回覆刪除
  6. 吉吉幾多磅呀?
    我為左佢地減肥,我已有長糧了,每日只食兩餐

    回覆刪除
  7. 又唔可以俾佢哋肥得滯,又要唔俾咁多佢哋食,無陰公,又頭痕,唉

    回覆刪除
  8. 我都有呢個煩惱,一貓慢食,一貓為食,總不能一天守住個兜架 ><

    回覆刪除
  9. 小吉都唔係好肥, 毛比較長而已!

    回覆刪除
  10. 記得吉吉好似有7K, 要再諗下方法啦, 肥真係好影響到健康, 我亞金就係例子 ;_;

    回覆刪除
  11. 天下間最難ge問題... 減肥 = =
    3個可愛ge小豬仔 <3

    回覆刪除
  12. 唉!我家肥豆都有一樣的煩惱!

    回覆刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌