2014年2月26日 星期三

血流成河...




















48 則留言:

  1. 我都想放貓樹,但一定會俾奶奶鬧話阻掟

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都系好想買貓樹,又系一定會俾Bill爸話阻掟 ><

      刪除
    2. 要長期抗爭, 就會比左啦!
      你地屋企咁大, 一定放得落啦!

      刪除
  2. 見到個標題寫住血流成河, 第一個反應係嚇 C 咗, 睇清楚原來係大出血 HAHAHA
    吉蛋柚有新玩具玩 [拍手] [拍手]

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我荷包都係……乾涸程度好驚嚇下!

      刪除
  4. 貓地真開心,又有新玩具! 見貓地玩得開心,出少少血都係抵!不至於血流成河。。。哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係上等人,梗唔明我地d低下層生活啦!*^O^*

      刪除
  5. 原來妳都去咗寵物展,仲買咗咁多戰利品!

    回覆刪除
  6. 我都好想去寵物展呀! 今年冇得去,我都想去放血呢......
    你睇下貓地幾開心!

    回覆刪除
  7. 佢地似乎很喜歡呀! 開心! ^^

    回覆刪除
  8. 我都有去寵物展,真係幾出血呢
    我屋企棵貓樹,兩隻仔都唔玩,嘥我錢又嘥我地方

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解唔玩呢? 唔夠高?
      我之前淘左棵佢地真係唔愛可能太矮……

      刪除
    2. 都夠高架,都唔知點解佢地唔多跳上去

      刪除
  9. 猫猫們話: 好野...又有新野玩~

    回覆刪除
  10. 俾個標題嚇親,原來係銀包受傷。

    回覆刪除
  11. 計落平左應該係有賺, 反正貓地要都會CC氣遲早買~ ^^

    回覆刪除
  12. 幾隻豬仔好like棵新貓樹喎 吉媽冇嘥錢喇~
    我都唔知有竉物展添...唔係都去入下貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔好去住啦!粗身大細, 下年應該可以了

      刪除
  13. 回覆
    1. 人都成日有新野玩寶貝點可以冇呢……

      刪除
  14. 棵貓樹好高大呀, 貓貓一定開心C啦~ 我都想買大貓樹, 不過屋企無位呢!

    回覆刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌