2013年9月5日 星期四

我認為開BLOG一定要SET的..


如何讓朋友關注自己, 以免走失...

去BLOG右上角的"設計"然後跟著以下步驟:

1...


2...

3.... 


4...


5...



6...
 攪掂哂!!!!!!






之後令朋友方便D, 留言唔水打驗證碼....

跟住步驟.....
1...


2....
 又攪掂!!!!!!!



多謝哈碌教路!!!!






53 則留言:

  1. yeah~! 咁樣就唔會走失, 又可以睇到你update喇!

    回覆刪除



  2. 吉孖媽...妳好!...大家又見面啦!...
    不錯的意見!...我都想試下.

    回覆刪除
  3. +1128 咩FIX唔倒呀...邊方面??

    回覆刪除
  4. +1128 咩FIX唔倒呀...邊方面??

    回覆刪除
  5. 我開咗嘞....不過真係頭都痕哂, 但係總算有個容身嘅地方啦~

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 得咗!
    嘩!乜要做咁多步驟!

    回覆刪除
  8. 我有1000篇blog, 想起要由yahoo搬過來好頭痛(stanna-留影室)

    回覆刪除
    回覆
    1. 1000???嘩!好勁!!
      最緊要備份啊!

      我尋晚備份用左1分鐘,點知原來唔完整,備份完記得睇清楚啊!

      刪除
  9. 吉吉媽,我想問問您點設,這個blogger攪到我暈暈地了>..<

    回覆刪除
  10. 我本身blogspot有個blog, 不過好少用, 比個link你先, 不過咩都未搬過去, 同埋唔方便裝google+, 所以有好多限制
    http://stannamomo.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. bookmark左啦!快開番個被追蹤同解左個驗證碼先啦!

      刪除
  11. 吉孖媽...多謝你呀...。.❉blogspot很難搵回自己家•搞到一頭煙呢
    `*•❤。.☾¤░中░秋░節░快░樂░•❥*¨♡•❣ ೋ✿*゚✿

    回覆刪除
    回覆
    1. 去左人地個blog要按右上角有個主頁資料(唔手機版冇的)就反到去自己屋企啦!

      刪除
  12. 唔該晒你ar!!! 想find lee 個關注function 好耐但係唔係唔識點搞

    回覆刪除
  13. Hello,
    禾都係"blogspot很難搵回自己家•搞到一頭煙呢"

    回覆刪除
    回覆
    1. 去左人地個blog要按右上角有個主頁資料(唔手機版冇的)就反到去自己屋企啦!

      刪除
  14. 回覆
    1. yeah yeah 咁就方面哂啦!我都係貓友教的……

      刪除
  15. 幾好用WO... 甘就可以LINK去更多BLOG友到...
    THANKS

    回覆刪除
  16. 吉孖媽,好奇怪,Bogger像有兩個blog,一個簡單;另一個就這裡可美化,
    昨都是見到此blog,跟著妳改改吓.. 才無意發現整靚自己'blog..
    怎麼樣的, 現在像入了迷宮.. 蒙查查..
    可嚟咪咪家;請『關注』咪咪'Blog右上角,直接與聯繫,謝謝 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我關注左你啦!
      我仲寫左回搬屋啊!
      你搬左未?

      刪除
  17. 恭喜你成功咗啦~~
    匯入文章同相片難唔難呀, 你跟邊個方法整呀????

    回覆刪除
  18. 先報個到.
    我在 ckyyau.blogspot.com
    保持聯絡

    回覆刪除
  19. 頂呱呱...吉孖媽...萬歲...我開心到痺啦•*¨☼¨゚

    回覆刪除
  20. 未攪搬屋...Yahoo來信叫我不用咁快\(*⌒▽◕)/♥\(。◕‿◠。)/

    回覆刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌