2012年6月29日 星期五

事後張揚 之 迷信














先要多謝多位貓友厚愛,一直有不同既貓友叫我領養貓貓,但係我唔可以!因為有兩位小朋友已經番哩7個月了,  吉爸唔準我公開直至佢地絕育後!!

熟皇魯家既卜友應該都計倒....係.... 係同小豆豆差2星期左右入門...

信我!  自從豆豆病左之後哩幾個月絕對唔易過!  每日擔心同埋學放鬆中渡過, 過一日開心一日, 每日都好期待BB長大!




貓友們建議豆豆走後三個月至半年先好加貓, 但係當時唔講得怕小氣!



唔到我唔迷信, 次次張揚都冇好結果!  吉爸直情唔比我影相話我攝走D仔既魂魄!  好似好跨張不過但求安心, 我無異議!!!   正如好似一個人患上重病訪遍名醫都醫唔好就會開始相信隱世神醫一樣!   事已至此唯有靠迷信啦!   我理解唔係咁多人明白哩種心情。。。


 不過當時我都冇想過唔要佢地!點都唔會放棄!



其實豆豆返哩十日左右,包包前媽既朋友有一胎貓五隻唔要,想搵會好好照顧佢地既人,有幸佢打比我地!  我地個心好忐忑,點算好?  我覺兩隻其實夠啦,只係希望佢地有個伴!  但原來吉爸覺得三隻好D.......結果去左睇貓-_-!




吉爸一見倒柚柚就叫左出黎,成個細路咁,好好笑!果時柚柚得吉爸手掌咁大,小小肥圓圓咁好可愛-----好似包包----因為諗起包包一隻貓仔返黎冇伴驚到病,養者又叫我地盡量要,我地決定要埋同佢感情最好既兄弟蛋蛋,蛋蛋都超可愛,好活潑好開心,而且比較大佬D,柚柚比較細膽怕事但好痴蛋蛋!



蛋蛋柚柚番黎有皮膚病甩毛甩到一撻撻,蛋蛋比較嚴重有成七八個地方甩毛,柚柚就三四撻!再望真,有鼻水同眼水,應該係感冒!但冇影響到佢地既活潑!超百厭呀!



我地猶豫,不過如果唔要佢地真係唔知會點。。。諗深一層皮膚病又唔係咩大件事,感冒又唔係大病,有咩問題?  所以夾左佢地走,最衰屋企細唔係五隻要哂!!!
講笑姐,邊照顧倒咁多!  有多兩隻倍豆豆一齊長大都好,見佢都有D驚哥哥!畢竟身型上可能相差大,哥哥同豆豆玩又唔係好識就力。。。




但一望就知起碼要等多兩個月至可以比豆豆同蛋蛋柚柚玩!

以下按時間排序:


























(攝於12月4日-1月13日, 當時2-3個月大)



待續...



 

沒有留言:

張貼留言

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌