2013年4月4日 星期四

2. 台北吃吃吃





2013年3月29曰第二天




西門町站4號出口 @3.7462 NT$103手續費- 合作金庫銀行


自然醒後第一時間去了樓下的台灣大哥大門市,
買了一張五天的預付咭,
即電話咭加無限上網用
5……


神奇地換了咭後,所有Apps都依然用回先前的電話號來通訊……facebook,whatsapp,wechat,line……都是……强!!!


 


其實晚上9點前在機場大堂也有台灣大哥大的預付咭買……只是我們是半夜才到所以不能當時買……


 


預付咭分天357日,我們買了5天的NT$645…比網上寫的貴……不明所以……但百來元港幣用5天也一點不貴……而且還可share wifi 給朋友用...台灣大哥大


台北西門町直營服務中心

台北市萬華區西寧南路
541
~週日&例假日 12:00~23:00

https://service.taiwanmobile.com/cs/public/storeAction.do




好喜歡吃阿宗,以前來一天最少早晚吃一次,
有時還要吃三次,
現在沒那麼神經了
……今次只了一次……嘻嘻……阿宗麵線
地址:台北市峨嵋街81
營業時間:
非假日PM130~ PM 1230
假日PM 1200~ PM 1200電話:02-26209989








的士西門町去中山国中民族東路
410號上引水產NT$195 上引水產分3間餐廳,超市內有2間站著食的餐廳分別食壽司和海鮮、牛肉……我們都有等但人實在太多,有位吃還要站著吃……好累……結果在門外有座位的餐廳吃……舒服得很!



[
台北] 上引水產
台北市民族東路410218
電話:02-2508-1268營業時間:週一~週日 06002100 立吞壽司 10002100每人平均價位:600
消費方式:無服務費,只收現金




















忠孝敦化東區小巷
有很多時裝精品店,中高價的,但質地還是一般……






三年前第一次吃一品花雕雞,絕對有驚喜!好味至極!回味無窮!
知道香港開了間還搶先去吃! 可似乎今非昔比了,味道似乎已沒有那麼好吃了!
一品花雕雞
台北市松山區市民大道四段207
营业时间:周一-周日11:30–14:00, 17:30–02:30

02-2570-0388



http://www.1ping.com.tw/
其實還有一家, 叫原創花雕雞!我們上次兩間都試了……一品老闆是來自原創的, 拆夥後才開一品的……所以原創花雕雞可能品質更有保證!
就在一品的前幾個店……原創花雕雞(市民總店)台北市松山區市民大道四段18102-25772745平日 17:30-03:00,假日 17:30-03:00可以一試啊!



14 則留言:

  1. 1
    [雪之子回覆04/06/2013 09:34:46]大舊媽
    [貓言貓语回覆04/05/2013 21:20:33]魚仔叻,魚仔劲,魚仔冇得顶
    [版主回覆04/05/2013 10:58:00]唔貴呀!好好味啊!又乾淨~~
    [雪之子回覆04/05/2013 10:33:47]上引水產好似係e+遊台必到ge食店之一
    貴唔貴呀? 個蟹腳好吸引
    [版主回覆04/05/2013 10:30:22]

    回覆刪除
  2. 最近見所有去台北既朋友都會去上引水產, 睇到流晒口水...唔知會唔會食上癮呢?
    一品花雕雞都好吸引啊...

    回覆刪除
  3. 成年無去台灣了, 超超超掛住呢

    回覆刪除
  4. 原來還有阿宗麵線, 還以為它消失了.

    回覆刪除
  5. 下次去台湾一定嚟妳嘅卜拿料

    回覆刪除
  6. 嘩...食足5 天...台灣美食!

    回覆刪除
  7. 食足五曰,正!下次台灣問你攞料可以嗎?
    [版主回覆04/06/2013 12:32:19]冇問題啦!
    [版主回覆04/06/2013 12:22:15]梗係帶問題啦!

    回覆刪除
  8. Laughing and Ying Ying2013年4月6日 上午11:27

    啊, 漁市場好像不錯呀, 下次要試下先

    回覆刪除
  9. 好想跟你去台灣,我去來去去到是果D地方
    睇見D食物我已流晒口水

    回覆刪除
  10. 見到流晒口水

    回覆刪除
  11. 你似乎去左日本咁既?

    回覆刪除
  12. 真係好似去咗日本咁! D海產好吸引呀! 一定好好好味! hmmm!

    回覆刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌