2013年9月20日 星期五

Blogspot 顯示"最新回應"超過5項


新增回應超過5項




2.套用自家blog名
http://YOURBLOGNAME.blogspot.com/feeds/comments/default




3. 複製上面如圖示放入  --> 按 NEXT




4. 按 NEXT


5. 按 NEXT


6.  按 NEXT


6. 按 Publicize


7.  按 BuzzBoost

8. 選擇顯示多少回應...
(只選擇display item publication date 部份會和吉媽現在的一樣)

9. 按 Activate

10. 選 Blogger --> 按 Go


11. 回到自家BLOG的版面配置
會見到最近回應了....

攪掂!!!!!

19 則留言:

  1. 有blogger問我呢個問題,咁我唔答喇,直接叫佢黎呢度^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀!
      得閒去你度睇下有咩新野學先……

      刪除
  2. 又一個好教學,些些!

    回覆刪除
  3. 你好呀,我剛剛試過幾次,但都係顯示自己回應網友嘅留言,而唔係網友給我嘅留言嘅?

    回覆刪除
  4. 吉孖媽, 我照足你的procedure去set,點解我的“回應”係重複既?谢谢!

    回覆刪除
  5. 冇哂 d 表情符號真係唔方便, 都唔知點表達好, 唯有咁啦......「拍手~~」「拍手~~」

    回覆刪除
  6. 成功啦!吉媽你真係好勁,完全係我地既technical support!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好咁講啦!都係搵人幫先識~去你度睇下先

      刪除
  7. 謝謝您! 我看了您教導如何搬blog的文章, 最終都搬到了! 如果沒有您,我真的不知從何入手搬blog? 在此再謝謝您!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不必客氣啊!搬好了便好,可以幫到blog友是我榮幸啊!

      刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌