2015年9月1日 星期二

豬……一般都是愛睡的……


試試用手機寫卜……嘻嘻!

很久沒有讓小豬露面了,
一露面便是一隻隻睡豬樣,
嘻嘻!

大家好嗎?

想多多記錄小豬的生活,即使每天如是,但覺得十分可愛……



25 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係好得啊!變左7月1日又搵唔返,又冇通知有留言……

      刪除
  2. 回覆
    1. 毛孩點都係可愛的啦!

      刪除
    2. 唔知點解 ,用手機留言, 一出就三個 =_=

      刪除
    3. 我用手機回覆成日都係咁,一按3次,可能網絡問題,唔理啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 好耐冇見啦!你和3寶好嗎?

      刪除
    2. ok 啦,去完香港返o黎,Marble仔無咁黐人,天師仔就瘦咗囉,唔知係咪掛住我呢

      刪除
    3. 啊!你回來了一趟……?
      從來都冇機會見你啊!
      我去完旅行都覺得佢地一定掛住我,嘻嘻!

      刪除
    4. 阿姐放暑假,一齊返香港玩咗兩月,咦,妳都唔巡Blog o既,我依家都寫緊“香港遊記”啦

      刪除
  4. 蛋 & 柚豬~ bb ge 時候好似樣, e + 大個咗已經唔同晒樣,完全分到喇
    點解日期係7月1日 ? 應該係9月至啱

    回覆刪除
    回覆
    1. 但都仲有好多人分唔到啊…嘻嘻!

      刪除
  5. 貓咪...點樣...都好可愛呢

    回覆刪除
  6. 3小豬仍然可愛, 有埋video更好!

    回覆刪除
  7. 蛋蛋同柚柚細個時真係好難分, e+ 大咗, 就算分開我都認得出喇 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地其實真身同細個一樣好大分別架……哈哈!可以而家色差大左容易認d

      刪除
  8. 我試過晤小心delete 左一篇手機blog, 以後都唔敢用手機寫了
    蛋柚變得man 左好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家好少開電腦,習慣開電腦寫卜,所以有手機卜都幾方便,一寫即post咪唔會唔見囉……

      刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌