2013年10月2日 星期三

睡前3步曲...



睇睇下電視,突然見到
……
柚柚又來睡前三步曲
即刻影抵佢!


第一步




第二步


第三步



訓啦...


58 則留言:

  1. 話訓就訓...柚柚可唔可以話我知有咩秘訣呀

    回覆刪除
  2. 好似玩多過真係瞓喎!.....哈哈!

    回覆刪除
  3. 貓貓真係巧得意喔! 版面好正!

    回覆刪除
  4. 我亞包包開心都會咁! (CKH)

    回覆刪除
  5. 得意到不得之了 <3 <3 <3

    回覆刪除
  6. 第三部好好好好好...可愛啊)))

    回覆刪除
  7. 你睇貓啦,睇乜鬼電視丫

    回覆刪除
  8. 吉媽,pigdotdot.blogspot.hk
    Add me. 我開新寫。
    請問點將我追蹤既blog顯示喺我版面?

    回覆刪除
  9. Hi, 我想問下點樣加你網誌呀?
    另外, 想問下你"獨一無二貓食架"可否比資料我呀? 我好想幫我隻貓貓買返隻呀, 因為佢之前成日嘔, 現在我只係用雜誌墊比佢咋.. (Pls add my mail: shirleyfeifei@yahoo.com.hk)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好啊!按右手邊嘅藍色"按下面來關注"就可以了!!
      貓食架係香港EMAIL相比佢然後去台灣自取啊...叫佢寄會比較貴...

      刪除
  10. 我會摸下佢肚仔,好好玩架。

    回覆刪除
  11. 吉孖媽你好,我有一隻四個月大的英國短毛貓。養了兩個月都健健康康,但上星期開始食慾不太好,常常懶洋洋的,但便便正常(只是由之前一日兩次減至一日一次,但冇爛便),沒有嘔吐或肚瀉。水也不怎麼喝。於是我帶他去麥花臣看獸醫,獸醫話佢一切正常,但體重減輕了少少,建議我抽血化驗是否FIP,現在正等PCR化驗報告中。但我真的很擔心,這幾天總覺得他有點不妥,請問我該立刻買黑酵母給他吃嗎?你的文章我都有看,是否不建議買VIRAL D'TOX?心急人上

    回覆刪除
    回覆
    1. 什麼都不要買,如果是fip根本沒得醫!
      主要是先放鬆心情,你緊張牠比你更緊張,不要嚇著他! 黑酵母是可以吃,viral dtox不要,會壞肝贀的

      刪除
    2. 我以前就是太緊張所以令病情變差,只是每天逗牠玩,給他愛的他吃,令他開開心心,你也一定要放鬆心情,家人亦是,因為病發都因他們有壓力……你愈緊張他愈感壓力,幾時有報告?
      要到外国驗的那種?

      刪除
    3. 其實小朋友很多都不愛飲水,試其他方法讓他自己去飲啊!噴泉式,靜態式什麼都試試,千萬不要動輒看醫生,bb很怕的,如果醫生沒看到什麼就不要再去看了每次外出也有很大壓力的……你看的那間醫生經驗也很好的我以前也看過……吉吉的耳蝨,你記得千萬不要過份緊張啊!

      刪除
    4. 你發覺他什麼不妥?
      可能只是小毛病,不用太擔心啊!

      刪除
    5. 感激吉孖媽快速的回覆!我一時衝動買了黑酵母,其實你現在還有給你的貓貓吃嗎?另外我需要買營養粉補充嗎?我現在六神無主,上網看了很多,但都是說FIP冇得醫...

      PCR報告應該不是外國驗,但要2,3日後先知(我星期日晚去睇的)。他昨天都肯食乾+濕糧,由於唔肯飲水,所以我盡量蒸暖濕糧同時用針筒灌水。佢最近變得好嗲,成日喵喵叫人摸佢同錫錫。昨日我放工陪佢,佢都跟人行出行入,又跳上梳化,但就好易攰同眼訓。冇以前咁活潑。

      刪除
    6. 冇比啦, 冇咩事唔比其他野佢地食啦...乾乾罐罐零食...蒸雞柳都好健康同天然, 又有營養...
      BB時期是愛睡啊...剛入門可能八D, 而家知道係自己屋企好安心想訓就訓...蛋柚BB時都好訓得架...
      蒸暖要放涼啊...
      嗲嗲就好啦...記住唔好當佢有事, 當佢冇事就得, 平常心啊...你地係心連心的, 你開心佢開心你緊張佢緊張...唔好再帶佢出去啊...好大壓力架...

      刪除
    7. 知道了吉孖媽 :) 我都要正面D,盡量多D陪佢玩,而家我最想佢食欲返返黎,體重回升返,我試下今晚比佢黑酵母,睇下佢胃口會唔會好D。

      不過想問多句,貓貓其實鍾唔鍾意黑酵母陣味架?因為我個小朋友都好揀飲擇食下,謝謝吉孖媽~

      刪除
    8. 黑酵母冇味架...不過份量要睇清楚啊..
      蒸D雞柳剪碎比佢食啦...好有益啊...

      刪除
    9. OK~佢而家1.8kg左右,我打算比1/5佢試下先,寧少勿多會較好掛
      隻衰豬鍾意魚多過雞,我有蒸雞柳切細細粒,不過佢要我餵先肯食 =.= 不過尋日都食左十幾粒!

      刪除
    10. 搣絲會容易食D啊...細絲...始終仲係BB麻....

      刪除
    11. 唔記得同你講, PCR我以前都做過, 唔會100% CONFIRM到係咪FIP的, 所以一定要平常心, 同埋唔好再帶發仔出去嚇佢啦...抽血時已經嘛屎佢...

      刪除
    12. 聽左你的安慰我都冇咁鑽牛角尖,你講得0岩,我應該放鬆D,對發仔好D(好感動你有睇我篇blog!),有咩難關再一一解決,真係好多謝你呀!

      刪除
    13. 我初養貓時,yahoo blog嘅貓友都陪我過左我最難過嘅時刻……見你心情所以我十分明白,如果當時放鬆d我估結果唔會咁慘………所以一定要提醒你要relax……貓貓去新家已經好大壓力,所以我地要做嘅係令佢地放心同輕鬆……最緊要開心,就咩病都冇

      刪除
    14. 吉孖媽,想告訴你發仔的PCR報告出左了!是Negative!總算心頭大石落左少少!
      在此想多謝你的安慰同鼓勵,發仔昨晚活躍左,但胃口總是差少少,依然唔主動飲水,唔知同天氣轉涼+換牙有冇關,我會再觀察下佢!

      刪除
    15. 哎呀!放心哂啦!唔只小小啦!
      可能真係換牙仔啊
      冇咩千萬唔好再帶佢出街啦!打哂針未?
      你同佢傾多d計,佢會好開心架,再同佢玩多d,一定會好快冇事架!

      刪除
    16. 有貓友嘅寶貝都唔太愛食野,可能係佢性格,口味嘅野佢地成日無啦啦轉,試下去攞d試食糧比佢食下,可能好愛……

      刪除
    17. 好呀!希望發仔精神愈黎愈好,食返多D野啦,佢仲差最後一支針,今個月尾要打。
      不過我仲依然有D擔心發仔,佢今日活動能力又弱左少少(跳落黎有D不穩),明明見到我渣住糧兜入廚房就喵喵叫好開心,但放底比佢食又食幾啖就走開 =.= 仲有佢背脊有時震下震下,腳仔有時都震兩兩,唔知咩事...考慮緊如果到週末冇起色,好唔好帶佢去覆診....真係養兒一百日,長憂99呀!

      刪除
    18. 你不如打去中環貓醫院問下29758228
      我睇左好多醫生最後睇佢,唔轉啦!佢地專業醫貓我覺得比其他獸醫有良心……你講情況比佢聽,佢可能幫到你!
      我睇maggie, 有貓友睇alison都好好架!
      我上次都打過去問你嘅情況,不過始終唔係當時人冇形容得咁好,姑娘會建議你點做,如果真係要睇,去埋佢樹打針順手睇埋慳番出一次街嘅機會……佢地都唔主張成日帶貓睇醫生啊!

      刪除
    19. 都係果句,平常心最幫到手!

      刪除
    20. 多謝你呀吉孖媽!好感動你咁幫助我!我會打去問下先,其實發仔係睇開九龍貓醫院 Dr Kaman 的(因我住九龍),不過果次係因為book唔到時間,我又擔心,所以先走去麥花臣睇陳奎安醫生...我會保持平常心!多謝吉孖媽!

      刪除
    21. 9龍貓醫院同中環貓醫院唔係同一間啊!
      未有聽過貓友睇………盡量要平常心啊!

      刪除
  12. 哈哈cute 到爆, 望住佢啲動作, 笑死我 ^o^

    回覆刪除
  13. 你的網誌好得意隱形。

    回覆刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌