2013年10月11日 星期五

大鑊的我...




量地個幾月,大安旨意12先開始搵工, 自己同自己講做左咁多年嘢,休息幾個月都不為過吖!  開頭以為好盞,點知原來好鬼悶……


但係番唔到轉頭啦!



11
月要請13日假去米國, 而家搵工鬼有公司肯請咩!


而家日日蓬頭垢面,頭都唔梳,日夜顛倒…… 啱啱個朋友生左,似乎生活都同我差唔多……


以下係佢寫:
過去三十日活在奶同大便之中,每日平均瞓覺時間三至五個鐘,食飯比起以前快左幾倍,上互聯網同FB嘅時間基乎係零,衣衫不整,頭髮蓬鬆……我哋嘅小天使改變咗整個世界嘅節奏!


我冇BB要湊,但後半部同佢一模一樣…… 衣衫不整……


好在仲有D朋友約出街, 唔係都唔知點算……


真係唔明點解D主婦可以穿帶整齊keep得咁好……


响屋企其實可能好多野可以做,不過我又好懶, 成日瞓醒都35點…… 實在太虛耗光陰……


但又好似好enjoy咩都唔做咁…… 唉! 好矛盾呀!


我已經好想番工, 原來我嘅人生只有份工係我寄託…… 真係好貧窮……


人地話窮得只有錢……
  而我呢?
又冇錢, 真係窮得一無所有……


唔通返工係我興趣, 知己, 朋友???


我唔係真係咁可憐呀?


我估我應該要安排一下自己生活, 當自己是家庭主婦(唔煮飯果隻),要每日好似波咪咁充實……






今日晏晝多燕緊嘅時候... 
柚柚嗲嗲咁反肚肚要陪玩玩...
媽媽做緊運動邊得閒啫...




點知...










媽媽知錯啦柚柚...
以後幾忙都會陪你玩架啦!!!!!
係媽媽錯啦!!!!



46 則留言:

  1. 我好羨慕你呀!
    事關...我手停就口停 o架啦!

    回覆刪除
  2. 妳就好啦,我都唔想做,但唔做又冇錢
    妳去了米國,吉蛋柚點呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 姑奶來幫我換餅比罐同換水洗所所呀!
      好彩有佢地住得近啫

      刪除
  3. 呢d日子就系我夢寐以求既生活黎架,好好enjoy下啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有唔使365日你都係咁啦!
      你一定要計劃好呀!真係好悶

      刪除
  4. 你再唔陪柚柚玩, 佢連褲都扯甩你 kakkakaka~~~
    其實一月尾先過年啦, 過埋年先搵工啦 [魔鬼出場]

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有機會要過埋農曆架,個市都麻麻地!(>﹏<)

      刪除
  5. 你仲呻,我忙到C,返工又忙,放假仲忙,你又有小朋友陪(貓咪),邊會悶呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地原來日日訓到豬仔咁,日頭唔係點郁架!我唯有訓晏覺陪佢地啦!
      有得做好過冇得做啦!

      刪除
  6. 你就好啦,唔駛做都可以去米蘭,我就唔得啦手停口停我上星跳鄭多燕時ko 女皇同蛋蛋一樣走離伏我要我同佢玩 = =”

    回覆刪除
    回覆
    1. 去米国呀!係夢想來的……
      有得番工其實好幸福的……

      刪除
  7. 一樣喇,我其實真係好佩服我親家做家庭主婦做得咁進取,一D都無梳懶。我試過放大假o係屋企,hea到污厘單刀,仲夠膽呢個 hea look 落街買 lunch,點知實蕉唔認得我唔肯開門比我!10年前我成日希望退休,呢幾年就轉晒口風,話公司一日唔炒我,我都會"得"o係度唔且

    彈媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全同意呀!
      我簡直係蓬頭垢面呀!
      好樣衰,直頭自己都想打鑊自己呀!

      刪除
  8. 我成日都想唔駛做呀~~~~ 你去米國探親呀? 趁而家可以plan下行程, 睇定米國有咩shopping抵買咁囉...好快就到11月架喇...跟住好快又要搵工, 到時又唔願返工呢~
    柚柚豬咁嗲嗲你都唔理佢, 梗係嬲啦! 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 行程有哂啦!冇親戚呀!係夢想旅行來,恨左好耐架啦!搵工都唔知幾時有,唉!

      刪除
  9. 正如大家想像,返工又辛苦,唔返又冇錢!真係唔知想點!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做人真係好無奈啊!返又唔想唔番又唔想……

      刪除
  10. 我都覺得有工做嘅時候又辛苦,冇得做時候就好悶又冇錢駛,真係唔識講喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錢使係重點,唯有慳d使啦!邊有辦法得架!

      刪除
  11. 有个短假就应该好好享受,做d平时返工无时间做嘅嘢,仲呻乜啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 番工咩都做哂……邊有野做唔到得架!
      希望唔好量咁耐啦!

      刪除
  12. 柚柚醬好搞笑啊~~

    唔駛返工頭幾日係好ENJOY ge.....不過過多一排真係唔知做乜好......

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉!你間鋪使唔使幫手\(^o^)/

      刪除
    2. 哈哈, 我自己都自我停工中.......

      刪除
  13. 唔駛做, 日日"濕平"唔好咩?

    回覆刪除
  14. 親子關係,係要培養ge^^

    回覆刪除
  15. 柚疍都唔知幾想你成日係屋企!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都唔知,開頭果幾日呀佢地好似好奇怪媽媽做咩成日响屋企,覺都唔訓係咁望住我~~

      刪除
  16. 哈哈哈......我蓬頭垢面左好多年喇, 放狗同去街著既都係果d衫,
    起身唔係刷牙洗面先而係放狗、洗貓廁先...
    不過我好忙嫁, 有時連食飯時間都冇...

    回覆刪除
  17. 年尾搵工係特別難,我都試過,最多歎埋今年,出年要的起心肝啦!呢幾個月,咪陪班小朋友多D!

    回覆刪除
  18. 我都好想過退休生活,已經有plan會做咩, 應該唔會悶, 但退休希望好似遙遙無期

    回覆刪除
  19. 我不知幾想日日陪貓玩,唔使返工!

    回覆刪除
  20. 妳隻貓貓好嗲好得意呀 ^^

    回覆刪除
  21. 船到橋頭自然直! 好好珍惜而家百無聊賴的生活,計劃下個月去米國要買乜,食乜,去邊樹,就開心架啦!

    嘩!乜柚柚咁好勇鬥狠,連媽媽都蝦!

    回覆刪除
  22. 我都覺得唔做嘢好悶的,有嘢做時間會過得快啲

    回覆刪除
  23. 早晨 ! 吉孖媽, 對著小孩和小動物, 自然笑著.. ^0^ `0~
    喺呢, 想了解吓..
    妳來咪咪個blogspot.網頁時; 有否很難開啟..
    因有網友反應; 甚至會hang 機, 熒幕黑晒, 要關機再開添.. ..

    回覆刪除
  24. 啲家庭主婦成日話自己巧忙巧多嘢做架喎...但我諗如果我冇嘢做喺屋企情況會同你一模一樣 haha

    回覆刪除
  25. 柚柚好搞笑呀! 我響屋企都係做唔到運動架, 小肥貓會搞搞震, 連拉下筋佢都會黎咬我腳趾!
    未使返工住乘機休息下玩下囉, 到返返工尤其係新工又好難放假架啦~ :D

    回覆刪除
  26. 我都覺得唔做會巧悶...真係唔知各位家庭主婦點挨到咁多年...hahahaha!

    回覆刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌