2013年12月5日 星期四

06. 自由行拉斯維加斯 Coca Cola + M&M


18/NOV/2013

M&M Coca Cola 店……
回到酒店上次吃牛扒的餐廳吃brunch 食漢堡包這次最平了,US$28蚊!

由於來時買了super shuttle 的票, 按時來酒店接我們了, 大約20分鐘左右到了機場, 大部分人都自助check in 我們走到counter, 竟然收我3件行李US$85(HK$663)美金……吓吓吓?? 從來沒試過寄行李要收$,死心不息, 問了其他寄了行李的乘客, 說是免費的23kg per head, 於是走到櫃檯再問別的櫃檯服務員, 她卻說是我的機票不包的…………好憤怒……!!以後都不會再坐American Airline (AA)!!!!!!


之後看了看機票, 原來真的不包的, 只是來時不知為何沒有收而已……

仍然很不開懷……

走了, 730pm 起機去洛杉磯了!

希望不再遇到不禮貌的外國人!






































15 則留言:

  1. 點解個日子係十二月既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 改番啦!
      哈哈哈, 量地量到唔知時間……

      刪除
  2. 來回 LV&LA,我地坐Northest Airlines, 包寄倉行李,但check-in counter都話我地過重,要收錢,其實想攞貼士!

    回覆刪除
  3. 我仲以為淨系東南亞的廉航先會唔包行李,長途機唔包行李又離譜D

    回覆刪除
  4. M&M 公仔 d 造型永遠都咁抵死 XD

    回覆刪除
  5. 最特別,好多可樂精品!~好吸引呀!.因為我都係可樂謎!

    回覆刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌