2013年12月10日 星期二

10. 自由行洛杉磯市中心 Citadel Drive Outlet



23/NOV/2013

今晚1015分機回去了!

早上收拾好3喼一巨袋上車便到了就近的
Citadel Outlets

100 Citadel Drive, Suite 480
 
Los Angeles, CA 90040
 
http://citadeloutlets.com

比較貴而且十分人多啊!

幸好之前去的outlet都平!

一點什麼都沒買啊!勁!

去還車了, 早了2小時到, 怕塞車, Car Return倒是十分方便, 看看有沒有油, 簡單看看便可以走了, 而且有shuttle bus 送去所屬航空公司的Terminal我們坐CX,是Terminal B, 第一站便是了!

想說一說, 美國不知是否很窮, 連機場的行李手推車都要給$5美元……真是什麼都是$

算了, 橫豎永遠也不會自由行再來美國, 總體來說也是一個不錯的旅程, 起碼吉爸買到他想要的, 只是不喜歡這國家, 歧視還是十分嚴重的……























14 則留言:

  1. 嘩,妳有去LC outlet ar?有冇掃貨呀?

    回覆刪除
  2. 我都係對歧視呢樣野好忟憎!尤其是年紀越大越小氣,對被歧視感到好難受,把鬼火度度都唔想去,留港消費樂得稱心又滿意!(hehe...其實係無盤川 ^^)


    彈媽

    回覆刪除
  3. 我地都好唔鍾意呢個國家! 如無必要,我相信我同我家老闆就唔會再去囉!可憐我家女兒每年都要飛去探男家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有d人覺得美國好好仲幾年去一轉啊!

      刪除
  4. N年沒去USA了. 聽說過關很煩人, 又要除衫. 去到冇地方先會考慮去美國.

    回覆刪除
  5. 的確,我也很討厭美國,其實很多白人地方我都討厭,真的很歧視人!

    回覆刪除
  6. LC 40%喎,妳有買ma?
    我都不喜歡美國...唔會再去

    回覆刪除
    回覆
    1. 好平,不過冇買呀!已經超重了!
      我都唔會再去……

      刪除
  7. 我唔鐘意美國, 治安又唔好, 啲餐廳又會迫人比小費; 不過大峽谷同黃石公園都有啲興趣去嘅; 我估其他都冇乜嘢好睇, 可以不去.

    回覆刪除
  8. 一些小事不要放在心~旅行最緊要開開心心.

    回覆刪除
  9. 最唔like 就係一D自以為是的人..... U_U''

    回覆刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌