2013年12月22日 星期日

星馬爸媽合家歡團...


2年前一家打算去旅行, 但突然爸爸出事入院了, 最近康復了……趁我還沒工作便一家去一次旅行……

爸爸堅持要去星馬……便報了東瀛遊……

怎料出發前3天突然說有一群人退團不能成行……立即打電話去永安報了已成團的星馬……東瀛遊竟然每人物退回$700幾元作賠償, 哈哈哈!  幫補一下….

CHECK IN 時給我發現永安打錯了我媽媽的性別...
竟然要我付一半改性費...$100
我覺得很不滿!!!!


終於成行了!
2013125-9

1/ 吉隆坡 - 肉骨茶, Le Meridien

2/ 吉隆坡 - 客家菜, 海鮮餐, Le Meridien

3/ 吉隆坡 ~> 馬六甲 ~> 新山 

4/ 新加坡
5/ 新加坡


跟團都可以自己一間房真開心啊!!!

可是真的不喜歡, 
15分鐘影相後上車的無數緊迫行程...好累啊!!!
團內的公公婆婆很多都支持不了...
可是跟爸媽出遊還是跟團好...































































































旅行完了!
爸爸媽媽都很開心啊!
對父母的承諾做到了, 很開心而且還計劃下次再一起去……

要努力搵$啦!

爸媽年青時努力工作養大我們, 現在是時候我們要努力回報他們了……

好怕, 樹欲靜而風不息,子欲養而親不在的感覺……

旅遊年即將過去了...開始努力工作!!!!!




21 則留言:

  1. 我當年同媽媽去旅行都係跟團去星馬,順道探我住係馬來西亞姑姐一家

    回覆刪除
  2. 帶住老人家,梗係跟團方便啦,有人安排交通住宿。

    回覆刪除
  3. 我也是見到路邊有貓都會影的!

    回覆刪除
  4. 經過咁多波折,終於都去到旅行,真係好開心呢﹗之前同爸爸媽媽去旅行,佢地真係好開心架,水太太都好希望可以快d儲到錢同佢地去旅行~~

    回覆刪除
  5. 好多好熟悉嘅景色…今次未能与妳相见真係好遗憾…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一時間就係想起大舊媽la ^ ^

      刪除
  6. 襯父母還能走動的時侯,多帶他們出外走走,Bill婆婆依家祇可以返鄉下,其他地方想去都去不了。

    回覆刪除
  7. 旅行社自己搞錯咗仲要你比一半錢去改嘢, 有冇搞錯
    好多年前我家都係跟永安去馬拉, 嗰次好滿意呀, 你今次去ge地方, 有部分我都有去 hehe
    我都好怕樹欲靜而風不息........所以e+要孝順佢哋多d, 陪佢哋多d

    回覆刪除
  8. 雖然幾經波折, 好彩最後也能成行, 之前我也是陪媽媽去星馬, 我本人覺得星馬好悶, 但媽媽就很高興呢!

    回覆刪除
  9. 吓?旅行社打錯,都要罸妳錢?
    btw妳好孝順呢

    回覆刪除
  10. 好似好多野睇喎! 食物ok嗎?

    回覆刪除
  11. 此行不錯.
    祝你闔府身心康泰, 節日愉快!

    回覆刪除
  12. 祝貓貓+主人聖誕節快樂/假期玩得開心.~Merry Christmas!

    回覆刪除
  13. 早幾年媽媽身體尚好,和她去過好多地方,遠至南非睇獅子,現在不行了,只可以和兩老飲茶,食飯,所以要好好珍惜!祝聖誕快樂!

    回覆刪除
  14. 香港E+咁凍,睇到星馬咁熱,感覺好特別 ^ ^
    上次去新加坡係自由行,無去馬拉; 當時真係熱到阿媽都唔認得 XDDDD

    回覆刪除
  15. 吉隆坡...我11月時住你對面果間Aloft...hahhahaa

    回覆刪除
  16. 對呀 ! 好好教順父母; 惟子女的責任心.
    帶父母旅遊他們倆一定好窩心..

    回覆刪除
  17. 我都覺得要多D考順父母,唔好令自己將來後悔~大家努力吧!

    回覆刪除
  18. 好久不見你寫blog, 祝你2014找到份好工!
    原來你同家人剛來過星星國,應該通知我,等我一盡地主之誼,晚間離團後帶你們一遊。

    回覆刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌