2011年7月26日 星期二

雞雞的魔力

 



講起哩隻雞雞我想起個朵比佢叫神奇魔力雞雞粒”! 個樣好普通普通既雞胸肉咁既樣不過係乾既應該係用烤既形式整成既烤味好香….



吉吉食過之後…. 好恐怖~~~ 好似道友愛上白粉咁愛到天昏地暗日月無光發誓一定要排除萬難同雞雞喺埋一齊咁…..起初我地係用黎獎勵佢受洗耳滴藥之苦…. 按時按候攪完耳仔就比佢食先講返第一日



話說喺個幾月前….第一日食過雞雞後…, 我地實在百密一疏同疏於防範冇扣好密實箱個蓋…. 結果第二朝……………………作死囉….成袋雞雞由飯廳既密實箱(家居放雜物用, 到膝頭哥咁上下高1.5x2.5x1.5呎既size)裡面走咗出黎喺客廳既地毯上面, 袋中間穿咗有被強行咬爛既痕跡地下有好多雞雞碎茶几底有舊小小濕濕地疑似被口水浸過既雞雞崩咗小小…. 應該係太大舊冇辦法食所以放棄咗又或者食得太多食滯咗跟手發現小偷應該曾經手忙腳亂過一輪因為梳化底都有雞雞一大舊到底食咗幾多先停手都唔理啦但係佢係點樣將大約300g既雞雞從一個有深度既箱裡面攞出黎再拖到理想位置食既呢…?  係一個…!!!!!



開頭喺開放式既廚房搣開小小塊比佢食佢情緒就會好高脹嫌我整得慢等唔切就已經跳咗上廚房個工作台成個頭質哂落去食仔呀等一陣啦好快得啦… !!!! (言間已經試住推開佢…) 唔理唔埋食咗先食咗先….我之後用手遮住D雞雞唔比佢食住佢就當我隻手係雞雞一啖咬落黎好鬼痛….之後吉爸抱開佢先可以安全咁搣細D雞雞比佢食為咗唔啃死你個衰仔就要受你一啖啦可憐天下父母心呀冇陰公~~~~






魯吉: 媽媽...妳唔係懷疑我吖麻...?  我一直喺度訓緊覺喎... 我個竇好暖架...可以證明我一直喺度架...我有不在場證據...




沒有留言:

張貼留言

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌