2011年7月21日 星期四

勁打噴嚏... 續

 

星期日    喺屋企第一次聽倒魯吉打乞嚏不以為然仲覺得好佢個樣得意

星期一    晚返到屋企魯吉隔一兩個鍾就打乞嚏開始有D不安

星期二    晚魯吉隔10-15分鐘就打, 有幾次仲要係連打幾個….即刻上網問貓友同FB原來冇流鼻水就唔算大鑊….多謝Bill媽比提示我心都定D… 捲耳貓可能本身鼻鼻都唔係咁好….雖然我魯吉唔隻耳唔捲不過應該個鼻都麻麻地



我地即刻採取行動:

1.   熄冷氣

2.   開窗

3.   掃地

4.   抺飯枱

5.   抺茶几

6.   吸塵

7.   比多少少痾毛膏佢食, 驚佢又唔知食咗咩或者吸咗咩都可以痾番出黎鼻鼻同口口好似應該或者可能咁啱得咁橋係通既….

8.  收起哩幾日新比佢玩既玩具...

   





幾廿年冇咁做過家務….吸塵機買番黎我都冇用過而家為咗魯吉咩都做折墮囉…. 再係咁落去可能連鍾點都唔使請, 根本日日自己喺度洗呀抺呀咁自己咪係鍾點囉~~~~ 作屎囉….

星期三 突然腍起寵物店既朋友話如果貓沙既香味太勁, 貓貓可能會鼻敏感我地都換咗成個月貓沙應該冇問題吖…. 再醒起成個禮拜冇洗皇帝既屎坑拿拿臨打比未出門口既吉爸叫佢洗咗換埋沙至好走點知佢索性唔番工陪皇帝吉好明顯原來吉爸都好鬼擔心

我地都有D唔想咁快又睇醫生我地哩兩個月都睇到驚

攪咗魯吉耳仔成個幾月, 以為耳虱好左點知又耳內壁組織增生耳道變窄耳骨變硬魯吉又要打針又要食藥仲要早晚滴耳藥聽講係最重既耳藥哩既哩段時間佢已冇咁活潑眼見佢耳仔好乾淨, 耳骨冇以前咁硬啱啱至釋懷咗小小預備星期日去覆診…. 好驚今次又唔知咩事….D想扮冇事唔睇醫生住

希望佢其實只係開冷氣空氣唔好冇換貓沙所以會咁

吉吉實在太命苦

我唔想佢再受苦啦可唔可以呀????

不過唔到我想唔想

擒晚同今晚已經冇聽到魯吉打乞嚏啦...謝天謝地!!!!  

不過冇開冷氣幾日, 熱到就死~~~~點算???

多謝各位貓友既關心同建議呀....





請問貓友可唔可以講吓你地既仔仔同囡囡一日痾屎同尿既次數...同形容吓舊屎既狀態呀? 

唔知係心理作用定係咩... 擒晚我眼見佢2個鍾內去咗3次厠所...平時晚黑一般只去一次全日一般2-3次... D 屎既狀態係軟身既...佢痾完我就去清埋睇咗D屎一陣...




沒有留言:

張貼留言

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌