2011年7月26日 星期二

雞雞的真身

 

日日魯吉食完雞雞之後都會意猶未盡... 不斷叫... 然後走去雞雞房... (話說被建議唔好喺貓面前攞d食物邑邑揚揚... 佢地會唔耐煩... 一係比一係唔比...所以我已經冇喺開放既廚房搣雞雞啦~~ 而係喺魯吉挨住既哩度門入面間房... 我地叫佢做雞雞房...)







我地一般都唔理佢... 但好好奇...點解可以咁瘋狂?? 


咪雞胸肉咁既樣囉...點解???



1 則留言:

  1. 有無味架,係乾or濕架
    [版主回覆08/24/2011 15:34:11]抽乾哂架...我估有味精囉.... 不過真係好香架...

    回覆刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌