2011年7月7日 星期四

第一次親密接觸...



在陌生既屋企.... 一切對佢黎講都太突然太新鮮而且似乎未接受倒..... 我會等你架...幾耐都等...等你認得我係你新媽媽.....



終於肯上梳化, 而且開始唔驚.....



同我拖住手... 佢訓著咗...不過聽日要剪毛...又有排唔睬我.....



偷影佢既手仔.... 有黑色胎記喺手掌.... 好可愛~~~~







沒有留言:

張貼留言

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌